پریشان حال

آخرین مطالب

تجربه تافل

يكشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۴۰ ب.ظ

دیروز تجربه ی اولین امتحان تافل رو داشتم. مرکز سنجش، Oct 14.

بعد از بالا اومدن از متروی هفت تیر باید خیابان کریم خان رو تا بعد از پل کریم خان ادامه بدی. 

از در داخل خیابان کریم خان وارد شدم. از نگهبان پرسیدم برای آزمون تافل باید کجا برم. گفت: " خودت می خوای آزمون بدی؟". گفت همین جا برو جلو. وقتی جلو رفتم حدود 20 نفر در سه صف تقسیم شده بودن. باید وسائل اضافی رو در کمد قرار میدادی. خورکی هم نمی ذاشتن ببری داخل. بعد دو نفر چک می کردن که اولاً خودت باشی و ثانیاً وسیله ممنوعه داخل نبری.

بعضیا خیلی ریلکس بودن و بعضیا خوب استرس داشتن. من خیلی استرس نداشتم انصافاً. بعد از نفر گذشتن از نفر دوم باید یک متنی رو میخوندی که نمیدونم من خودم هستم و سوالا رو از قبل نداشتم بعد ازت عکس میگرفتن و میگفتن فلان کابین هستی.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی